Politica de Retur
Conform legislației în vigoare (O.U.G. nr. 34/2014), clientul are dreptul de a returna produsele cumpărate online, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
Pentru a fi acceptat la retur, produsul trebuie:
să fie în ambalajul original, complet și nedeteriorat;
să nu prezinte urme de utilizare sau deteriorare;
să fie însoțit de documentele de achiziție (factură, bon fiscal etc.).
Conform art. 16 din O.U.G. 34/2014, nu pot fi returnate produsele care:
au fost desfăcute din ambalajul original, dar nu prezintă defecte;
au fost folosite, testate sau prezintă urme de uzură;
nu mai pot fi revândute ca produse noi din motive de igienă sau protecție a sănătății.
Prin urmare, dacă produsul a fost livrat în stare perfectă și a fost deschis sau utilizat, dar nu prezintă nicio defecțiune, acesta nu mai poate fi returnat.
Pentru a solicita returul, clientul trebuie să trimită o cerere scrisă prin e-mail la adresa:
📩 info.adootrade@gmail.com, indicând:
numele complet,
numărul comenzii,
produsul vizat,
și motivul returului (opțional).
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea produselor.
Rambursarea se va face prin același mijloc de plată utilizat la achiziție, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.
Costul de transport pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul este defect, neconform sau diferit de cel comandat.